نسل‌کشی در میانمار/ "مسلمانان را دسته‌دسته قتل عام می‌کنند و آتش می‌زنند.
ریحانه
زن و خانواده
درباره وبلاگ


زمانه ی عجیبی است برخی مردمان امام گذشته را عاشقند نه امام حاضر را میدانی چرا امام ِگـذشـته را هرگـونه بخواهند تفسیرمی کنند اما امام ِحاضر را باید فرمان ببرند و کوفیان عاشـورا را اینگـونه رقم زدند نکند ماهم ...



نويسندگان
ریحانه

آخرین مطالب


 
جمعه 30 تير 1391برچسب:نسل کشی مسلمانان میانمار توسط بودائیان, :: 12:4 :: نويسنده : ریحانه

رسول خدا فرموده اند: مَن سَمِعَ مُنادیا یُنادی یا للمسلمین فلم یَجبه فلیسَ بِمُسلم؛

امروز، در میان سکوت جامعه بین الملل، گروه های تندرو بودایی (مانند گروه ماگ) و دولت میانمار در حال پاکسازی قومی مسلمانان، به وحشیانه ترین شکل ممکن هستند.رئیس جمور میانمار «تین سین» رسما اعلام کرده است که جمعیت هشتصد هزار نفری مسلمانان روهینگیا را قومیتی خارجی میداند که باید یا در اردوگاه های آوارگان متمرکز شوند و یا اخراج شوند.

مسلمانان ميانمار در میان سکوت کشورهای مسلمان کشته می‌شوند، هیچ ملتی تاکنون این گونه در میان این همه خونسردی و سکوت بین المللی و بی خیالی دولت داخلي سرکوب نشده بود." اينها سخنان «شیخ عبدالله المعروف» روحاني مبارز اهل ميانمار است. بر اساس اطلاعات دريافتي گروه‌هاي تندرو بودايي با حمايت دولت اتحاديه جمهوري ميانمار، دسته دسته مسلمانان را قتل عام كرده ، آتش مي زنند به دريا مي‌اندازند.ماه مبارک رمضان در سراسر جهان فرصت مناسبی است برای آگاهی مسلمین و جلب کمک های موثر مادی و معنوی (سیاسی و اجتماعی) و به ویژه دعا برای آوارگان میانماری و سایر مسلمانان مظلوم.

بای ذنب قتلت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: